Over ons

Over VOG-bezwaarbalie

Vele rechtzoekenden schakelen jaarlijks de VOG-bezwaarbalie in om zich te laten ondersteunen bij het bezwaar, als hen een Verklaring omtrent gedrag (VOG) is geweigerd. Onze VOG-specialisten hebben dan ook al voor velen alsnog een VOG weten te krijgen.

Weigering van een VOG

Onze gespecialiseerde VOG-juristen en VOG-advocaten hebben veel ervaring met cliënten waarvan de VOG is geweigerd. Omdat er bij de VOG-bezwaarbalie veel kennis en ervaring is rond VOG in het algemeen en VOG-bezwaar in het bijzonder, bieden we ook een hoge slagingskans bij het indienen van een bezwaar, ook wel zienswijze genoemd.

Onze geschiedenis

Vanuit de overtuiging dat juridische dienstverlening beter, goedkoper en toegankelijker kan, zijn wij in 2009 de VOG-bezwaarbalie gestart. Met de VOG-bezwaarbalie geven we invulling aan de veranderende wensen en eisen van rechtzoekenden, met steeds ieders individuele juridische situatie als uitgangspunt.

Wat wij beloven:

  • Goede service en klanttevredenheid is onze voornaamste prioriteit
  • Een kosteloze intake en snelle reactie
  • Zeven dagen per week bereikbaar, ook ‘s avonds en in het weekend
  • Duidelijke afspraken over kosten en de te verwachten resultaten

Pro deo advocaat in veel gevallen mogelijk

In veel VOG-bezwaarzaken is de inzet van een advocaat kosteloos. De advocaat werkt dan op basis van gesubsidieerde bijstand (pro deo). U bent dan alleen de wettelijk verplichte eigen bijdrage verschuldigd.

VOG-bezwaarbalie is onderdeel van OmniLegal

OmniLegal-oprichters Tako Johannesma en Ernst Bökenkamp zijn al 10 jaar juridische internetondernemers. Zij maken al meer dan 10 jaar advocatendiensten beter vindbaar, betaalbaar en beter bereikbaar voor elke Nederlander. Met een juridische intakebalie voor de eerste vragen en een groot netwerk van gespecialiseerde advocaten als de zaak dat vraagt, hebben ze van OmniLegal de beste, meest toegankelijke en innovatieve juridische dienstverlener van Nederland gemaakt. Vanuit de gedachte ‘Dat moet toch ook anders kunnen, eenvoudiger, goedkoper voor de klant?’ vernieuwen ze constant hun diensten.